Autor: / 18 kwi 2013 / 43 Comments / , ,

Czas na romanse!

Wiosna przyszła, to mi się w dupie poprzewracało (pardon for my french, czasami trzeba) i jakoś tak przychylniej patrzę na ludzi. Nie wspominając nawet o tym, że są tacy, z którymi mogę przegadać pół dnia i pół nocy i dalej nie mam dość. To cholernie fajne, szczególnie że mam ogromną potrzebę wygadania się. Tytułowy romans też ma tutaj spore znaczenie, ale zostawię Was w niewiedzy. Mogę Wam tylko zdradzić że mam na paznokciach lakier, który jest spoko i którego nie oddam nigdy nikomu. 

Essence Colour&Go 112 Time for romance z nowej wersji/kolekcji (jak zwał tak zwał) mam od Oli (:*) i w ramach używania kolorów losowo (taaak, wkładam rękę do szuflady, mieszam, wyjmuję, maluję) odświeżyłam sobie stary mani.

 Schnie skubaniec szybko, przy dwóch warstwach nawet. Trwałości nie potrafię ocenić, bo duża zasługa tutaj leży w czarnym Mule (czyt.: MUA). Zmywanie to koszmar, ale obstawiam, że nikogo to nie dziwi.Za 8m zapłacimy ok. 7zł, a kupimy go w Drogeriach Natura, Hebe, w Douglasie też widziałam. Nie wiem jak jest w Rossmanach.
Share This Post :
Tags : , ,

43 komentarze :

  1. Dwa razy już prawie go kupiłam i dwa razy odłożyłam z powrotem na półkę... Ladny jest, ale chyba jeszcze będzie musiał poczekać na swoja kolej :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym umieć tak odkładać lakiery na półkę :D

      Usuń
  2. Mam bardzo podobną Chinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery z Essence, a odkąd są w tej nowej wersji z profilowanym pędzelkiem to już w ogóle ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja uwielbiam nowy pędzelek, ale kolory ze starej wersji wolałam

      Usuń
  4. bardzo podobają mi się brokatowe lakiery, a jeszcze żadnego nie mam ;)
    jeśli masz ochotę zapraszam do mnie na Wielką Wyprzedaż Wiosenną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię lakierów essence, ale ten jest śliczny, kocham brokaty/drobinki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja essence'owe lakiery brokatowe lubię, szczególnie że mają spory wybór i fajną cenę :)

      Usuń
  6. ale wyglądają pieknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna rzecz,nie do końca wiosenna,no ale :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. terefere :P kto powiedział że wiosna nie może mieć czarnej sukienki w kropki bordo? :D

      Usuń
  8. uwielbiam te lakiery, tylko zmywa sie je strasznie;/

    OdpowiedzUsuń
  9. W rossmanach nie ma ;)
    Lakier jest świetny wiele razy zastanawiałam się nad jego zakupem jednak nigdy do tego nie doszło, widząc go u Ciebie, żałuję :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nic straconego przecież :D nie wiem czemu wydaje mi się, że Rossmann je miał. Może z Naturą pomieszałam :D

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. oddałabym, ale mam tylko jeden :< :D

      Usuń
  11. Trawiłaś w mój gust-super efekt-muszę dostać te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny, tylko ja z brokatami jestem na bakier (zmywanie... :D).

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! Przepięknie wygląda w tym połączeniu, już zapisuję numerek i przy najbliższej okazji muszę go kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. PIĘKNY JEST TEN LAKIER *o*

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo oryginalnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak myslalam, ze znam pana :P a to ten lode mnie- sto lat temu to juz bylo :P w listopadzie gdzies ;) w Hebe go nabylam ^^ w Piasecznie :P

    bardzo uadnie wyglada :) cieszem siem, ze sie podoba :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak od Ciebie to logiczne, że się podoba :D

      Usuń
  17. Tak myslalam, ze znam pana :P a to ten lode mnie- sto lat temu to juz bylo :P w listopadzie gdzies ;) w Hebe go nabylam ^^ w Piasecznie :P

    bardzo uadnie wyglada :) cieszem siem, ze sie podoba :*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

mirrorowisko na ig

PRYWATNIE NA IG

Archiwum

Kody Rabatowe