Autor: / 24 sty 2013 / 57 Comments / ,

Srsly MNY?

Tyle ostatnio czytałam, że firmy powariowały proponując blogerkom balsam do ciała za 7zł (albo coś koło tego, dokładnie nie pamiętam), że uznałam, iż MUSZĘ się z Wami podzielić najdziwniejszą paczką jaką kiedykolwiek dostałam.

Otóż nic nie zamawiałam, nie nawiązałam żadnych współprac i nie czekałam na żadną paczkę. Aż tu budzi mnie TŻ i podaje mi naprawdę śliczną różową kopertę bąbelkową. Wierzcie mi, od razu lepiej się z łóżka wychodzi :) I tak myślałam co też w kopercie może być i wyjęłam karteczkę...
 Nie czytając jej nawet zanurkowałam ręką po raz drugi i wyjęłam....
Szczoteczkę.
I od razu pomyślałam, że jedne narzekają na zbyt tani balsam, a inne dostają same szczoteczki :d i gdzie tu jest sprawiedliwość? :D



Post został napisany całkowicie na luzie, w ramach pośmiania się z akcji marketingowych niektórych firm. Nie ma on na calu obrazić żadnej z Was ani wyśmiać firm proponujących tanie balsamy.
Share This Post :
Tags : ,

57 komentarzy :

  1. hahahaha dobre!!!!!!!!
    no ale nie narzekaj, szczoteczka jest ładna !!!! ;D:D:D:D:D

    ale się śmieję.... :)))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehehe spoko :D A pasuje chociaż do jakiegoś innego tuszu do rzęs??

    OdpowiedzUsuń
  3. czyli,że co,że masz tusz od nich i teraz tylko szczoteczkę do środka:)hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre :D Może będzie pasowała do innego tuszu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Może tusz przyjdzie w osobnej kopercie :P Wiesz, jak z PIN-em i kartą. Żeby całość nie trafiła w niepowołane ręce. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha :D Słomka you made my day :D

      Usuń
  6. ahahaha dobry numer z ta szczotka :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiem czy byłabym zadowolona dostając samą szczoteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak się zastanawiam, czy nie lepszy byłby sam tusz :D

      Usuń
  8. Przyda się do np. do olejku rycynowego... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie wiem, co o tym myśleć. :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha :D ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło. Często mi się zdarza, że kupię dobry tusz z marną szczoteczką i w tym momencie ta by się przydała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod warunkiem, że wejdzie w inny tusz :D

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. rozważam powieszenie jej na ścianie

      Usuń
  12. oo a ja bym się ucieszyła, mam super tusz, ale ma on kiepską szczoteczkę, więc używam starej z Maxfactora :P nowa by mi sie przydala :D a ta wygląda na idealną na moje potrzeby :D

    OdpowiedzUsuń
  13. lol! dobreee :D nie ma to jak szczoteczka z rana xD

    OdpowiedzUsuń
  14. ale smieszne ;p ale i tak fajna niespodzianka ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. a może to do zębów :P
    a tak serio to przyda się do olejku rycynowego, jak nie używasz .. to polecam zacząć :D

    OdpowiedzUsuń
  16. eh śmieszne, ale na dobre imie tej firmy raczej nie wpłynie;) gdybym to ja zajmowała się reklamą to wstydziłabym się coś takiego wysłać w ramach reklamy, współpracy, promocji.... czy jak kolwiek to nazwać;) Uważam, że Klienta należy traktować poważnie i z szacunkiem;) bo dzięki niemu takie firmy istnieją;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale może to właśnie o to chodzi, że tusz jest lipny a szczoteczka świetna? :D

      Usuń
  17. Pryma Aprylis to chyba nie w styczniu?!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Najwyraźniej uznali, że szczoteczka zachwyci Cię tak bardzo, że przymkniesz oko na nawet najgorszy tusz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. szczoteczka też się przyda :P

    OdpowiedzUsuń
  20. ale niespodzianka :) szczoteczka wygląda na taka ktora spelnia swoje zadanie, daj znac nam jak sie sprawuje :)
    ps zapraszam do siebie, dppiero zaczynam hihih
    http://smokeyawesome.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobre! Sama przesyłka pewnie więcej wyszła niż ta szczoteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ej no co się czepiasz ? :D Szczoteczka całkiem szykowna :p

    OdpowiedzUsuń
  23. Ej no ci się czepiasz ? Szczoteczka szykowna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Serio, już mogli dorzucić ten tusz :D Korona by im z głowy nie spadła :D

    OdpowiedzUsuń
  25. może w kolejnej kopercie będzie tusz :) ja bym tam czekała na listonosza :D
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  26. Zaszaleli, ja bym skakała z radości! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

mirrorowisko na ig

PRYWATNIE NA IG

Archiwum

Kody Rabatowe