Autor: / 22 cze 2012 / 21 Comments / , , , ,

Tso Moriri kawowy peeling cukrowy

Peeling dostałam od firmy Tso Moriri do testów. W zasadzie sama go sobie wybrałam. Jeśli znów bede miała okazje to na pewno zagości w łazience. Na dzień dzisiejszy jest na wykończeniu, wiec chyba moge już coś na jego temat napisac.

W sieci znalazłam takie info:
Peeling cukrowy z ziarnami kawy. Ziarna kawy zawierają kofeinę, która ma właściwości ujędrniające i wyszczuplające. Peeling kawowy ma działanieantycellulitowe i wygładzające.
Peeling cukrowy dokładnie oczyszcza skórę, usuwa martwe komórki naskórka.
Peeling cukrowy nie podrażnia skóry, delikatnie rozpuszcza się pod wpływem kontaktu z woda. Po zastosowaniu peelingu skóra staje się jedwabiście gładka i sprężysta. Dzięki zawartości masła mango, oleju kokosowego i oleju
migdałowego skora zachowuje właściwy poziom nawilżenia. Po wykonaniu peelingu ciała zalecane jest użycie naturalnych maseł do ciala z ekstraktami z kawioru, czerwonej herbaty i bambusa, które doskonale wnikają w oczyszczoną skórę.

Moje info natomiast jest takie:
Peeling mieści sie w metalowym opakowaniu. Opakowanie jest fajne, po wykończeniu peelingu ze mną zostanie. Co dalej?
Naklejki pod wpływem wody sie odklejają, ale to naturalna kolej rzeczy i zupełnie mnie to nie drażni.
Peeling ma intensywny zapach kawy, który mnie na początku drażnił. Zwlekałam z pierwszym użyciem, a gdy w koncu sie odważyłam to zmieniłam zdanie. Pod prysznicem robi sie słodkawy, przypomina mi kawe z mlekiem i cukrem! Zapach jest mega przyjemny, nie ma obaw, że po wyjściu spod prysznica bedziemy pachniec jak świeżo zmielone ziarenko.
Podczas używania wrażenia miałam bardzo fajne. Co po? Skóra jest miekka, bardzo gładka i wygląda lepiej! W moim odczuciu była bardziej jedrna.
Skład:
Sucrose, Cocos Nucifera (Coconut)Oil, Cetearyl Alcohol, Mangifera Indica (Mango)Seed Butter, Coffea Arabica (coffee)Seed, Aroma, Diethylhexyl Syringylidene Malonate, Caprylic.
Cena: ok 40zł
Pojemność: 180 ml
Dostepnosc: np TU
Nastepne w kolejce są: mus do ciała i złoty olejek. Co chcecie jako pierwsze? :)


Bardzo dziekuje za udostepnienie mi produktu do testów. Fakt, że otrzymałam go za darmo nie wpłynął na moją opinie. Jest ona szczera i opiera sie na moich odczuciach podczas i po używaniu produktu.
Share This Post :
Tags : , , , ,

21 komentarzy :

  1. kawa z mlekiem .... jejku chyba zaraz zwariuje,ze jeszcze czegos takiego nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam kawe z mlekiem, smak, zapach. Ja tez chce ten produkt!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to se kup, o! Ty umiesz czarowac z pieniedzmi :P

      Usuń
  3. "nie ma obaw, że po wyjściu spod prysznica bedziemy pachniec jak świeżo zmielone ziarenko" hahhaa rozbawilas mnie tym ;);)

    a na peeling oczywiscie narobilas mi ochoty, choc moze o nieco innym zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, mnie też to rozbawiło! :)

      Usuń
    2. Mnie też to rozbawiło ;)

      a produkt ciekawy, zbieram sie za zamowienie z tego sklepu, i pewnie też trafi w moje ręce :)

      Usuń
  4. ciekawie się prezentuje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja lubię sama robić peeling kawowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie lubie zapachu kawy i generalnie kawy :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez kawy nie lubie jako takiej do picia. Zapach w zależności od nastroju. Ale ten jest taki słodki, taki ładny.. Och!

      Usuń
  7. następny mus do ciała, koniecznie! a zapach kawy brzmi zachęcająco, ale chyba jednak wolę ten z kubka, a nie peelingu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja odwrotnie. Musy poczekają niestety

      Usuń
  8. JA poproszę mus do ciała ;) Ten produkt ciekawie wygląda w środku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. wygląda trochę nie apetycznie - no ale w końcu go nie jemy ;) - ważne jednak że działa.
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo cenię każdy komentarz od Was, daje mi to świadomość, że warto dla Was pisać! Dziękuje! :)
Drażnią mnie komentarze wklejane masowo na blogi o treści "fajny blog, obserwujemy? :*:):D" wiec zastanów sie 3 razy zanim wciśniesz ctrl+v. I tak wrzuce go do spamu
Anonimów poprosze o podpisywanie sie, nie lubie zwracac sie do kogoś bezosobowo :)


Obserwatorzy

mirrorowisko na ig

PRYWATNIE NA IG

Archiwum

Kody Rabatowe